Vienkārši vingrinājumi, kuri neprasa daudz laika

Domājat, Jums nav laika sportošanai? Tā domā daudzas no mums. Bet tā nav taisnība! 5 daudz maz brīvas minūtes Jums vienmēr atradīsies gan mājās, gan arī darbā. Tad izmantojiet tās, lai kļūtu slaidāka un saglabātu veselību bez mokošas fiziskās slodzes un badošanās, īsāk sakot, bez liekas piepūles.

Vienkārši vingrinājumi

5 minūtes no rīta

Pamodāties 5 minūtes ātrāk par modinātāju? Protams, būtu labi piecelties un doties uz sporta laukumu, savukārt, ja Jūs to nevēlaties, tad varat nemaz necelties. Vienkārši atrodiet spēkus nogulties uz grīdas un izdarīt pāris vienkāršus izstiepšanās vingrinājumus.

Izstaipiet muguru, stiepjoties kā stīga, pašūpojieties kā laiva, uztaisiet tiltiņu un palieciet šādā stāvoklī 10 sekundes. Tikai 5 minūtes tādas vārtīšanās, protams, nevis gultā, bet uz grīdas, palīdzēs saglabāt Jums elastību.

5 minūtes darbā

Vismaz 5 minūtes ik pēc katras stundas darbā pavadiet kustībā. Aizejiet pie kolēģiem uz blakus kabinetu tā vietā, lai piezvanītu vai aizsūtītu e-pasta vēstuli. Nekautrējieties pie pirmās izdevības pasoļot uz vietas pie faksa aparāta.

Тāda veida pārtraukumi un pastaigas palīdzēs saglabāt ne tikai kāju tonusu, bet arī skaidru prātu. Tad dienas beigās Jūs nejutīsieties kā izspiests citrons, kā tas notiek tad, ja Jūs visu dienu nosēžat pie datora monitora.

Un vēl 5 sekundes darbā

Veltiet tās tam, lai noliktu spilvenu starp muguru un krēslu, līdzko Jūs sajutīsiet to, ka Jūsu mugura ir nogurusi. Tas mazinās muguras saspringumu un palīdzēs tai vieglāk izturēt 8 darba stundas vienā stāvoklī. Bez tam, tas palīdzēs uzlabot stāju un pat mazliet nostiprināt vēdera presi.

5 minūtes vakarā pie televizora

Skatieties televizoru sēžot nevis uz dīvāna, bet uz fitnesa bumbas. Pat tad, ja Jūs esat ļoti nogurusi, Jūs noteikti varēsiet apgulties ar muguru uz bumbas un pabraukāties uz priekšu un atpakaļ. Vai arī paņemiet hanteles (ja Jums tādu nav, tad noderēs 0.5 l minerālūdens pudeles) un veiciet vienkāršus vingrinājumus. Skatoties savu iemīļoto raidījumu, Jūs nemaz nepamanīsiet, ka veicat vēl kaut kādas kustības. Protams, šādu treniņu efektivitāte ir zemāka nekā tad, ja tā ir apzināta nodarbošanās ar sportu fitnesa klubā, tomēr tas ir daudz labāk, nekā vispār nedarīt neko.

5 minūtes kaut kam nopietnam

Vismaz 5 minūtes dienā no rītiem vai vakaros veltiet nopietniem fiziskiem vingrinājumiem. Šeit labi noderēs DVD-disks ar vingrinājumiem, kur viss skaidri parādīts. Ja Jums šāds DVD-disks nav pie rokas, tad varat vienkārši padejot pie labas un ritmiskas mūzikas. Vēl būtu ļoti ieteicams pamēģiniet noskriet vismaz vienu apli tuvākās skolas sporta laukumā.

Foto: © Pavel Vlasov,www.photoxpress.com

Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!