Ko ēst, lai samazinātu svaru?

Mūsdienās mēs labi zinām to, no kādiem komponentiem sastāv visi pārtikas produkti un visu šo informāciju mēs varam izlasīt uz preču etiķetēm. Bet kā pareizi izmantot šo informāciju, vai arī ko izvēlēties no milzīgā produktu klāsta? Lai zaudētu svaru, nemaz nevajag katru reizi drudžaini skaitīt kaloriju daudzumu un tērēt laiku tam, lai vajadzīgajos daudzumos un pareizās proporcijās pagatavotu ēdienu, atliek tikai ievērot dažus gaužām vienkāršus noteikumus:

salami

1) Ēdienam jābūt garšīgam. Pēc negaršīga un vienveidīga ēdiena, Jūs vienalga gribēsiet apēst kaut ko garšīgu, tāpēc nevajag apgrūtināt sevi ar to, kas „nelien rīklē”.

2) Nepārēdieties, proti, kontrolējiet pārtikas daudzuma nonākšanu organismā. Lielākā daļa cilvēku ir pieraduši ēst sarunājoties ar draugiem, skatoties televizoru, nemaz nepievēršot uzmanību tam, cik kalorijas viņi apēduši.

3) Nelietojiet uzturā sekojošus produktus, vai vismaz ierobežojiet to patēriņu:

- saldumi (cukurs, ievārījums, šokolāde, konfektes utt.)

- izstrādājumi no baltajiem miltiem

- produkti, kuru sastāvā ir dzīvnieku izcelsmes tauki (speķis, sviests, salami, trekns šķiņķis utt.)

4) 1 reizi nedēļā sarīkojiet „brīvdienu” – ēdiet, ko vien vēlaties bez jebkāda ierobežojuma, jo stingri ierobežojumi ar laiku var izraisīt „rīšanas lēkmju” uzplūdus.

5) Ēdiet lēnām. Katram no mums labi zināms, ka sāta sajūta iestāsies daudz ātrāk.

6) Ierobežojiet alkohola lietošanu, jo tas stimulē apetīti.

7) Izvairieties no piparotiem un sāļiem ēdieniem. Šādi ēdieni stimulē apetīti un veicina pārēšanos.

8) Ēdiet regulāri, neizlaidiet kārtējo ēdienreizi un ēdiet 5-6 reizes dienā pa nelielām porcijām.

Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!