Kam domāti masāžas riņķi?

Masāžas riņķi tiek izmantoti visdažādāko veselības problēmu risināšanai, viena, no kurām ir liekais svars. Pateicoties vienkāršai lietošanai un lielai efektivitātei, masāžas riņķis bez grūtībām un samērā īsā laikā palīdzēs Jums tikt galā ar šo problēmu. Neskatoties uz plašo riņķu asortimentu, visi riņķi dara vienu un to pašu – veicina tauku sadedzināšanos. Mokošas diētas ļaus Jums tikai uz īsu brīdi atbrīvoties no liekā svara, bet ar masāžas riņķu palīdzību Jūs varēsiet samērā vienkārši veikt ķermeņa korekcijas, turklāt Jūs to varēsiet darīt patstāvīgi nodarbību laikā, veltot uzmanību kādai konkrētai muskuļu grupai. Diemžēl visbiežāk, badošanās laikā Jūs nevarēsiet skaidri kontrolēt to, kādā tieši ķermeņa daļā Jūs paliksiet tievāka, tāpēc var izveidoties ķermeņa neproporcionalitāte, kas var tikai vēl pasliktināt stāvokli. Vēl viens liels diētu trūkums ir tāds, ka Jūs ātri notievēsiet, bet tik pat ātri pieņemsieties svarā, pie kam, dažreiz svars var kļūt vēl lielāks, nekā pirms diētas.

Kam domāti masāžas riņķi

Galvenā masāžas riņķa iedarbība

Ja Jūs veicat sistemātiskus treniņus ar masāžas riņķi, tad Jūs ne tikai sadedzināt taukus, bet arī nostiprināt dažādus muskuļus, tāpēc Jūsu zaudētie kilogrami neatgriezīsies pie Jums atpakaļ, jo treniņu rezultātā ar masāžas riņķi uzlabosies vispārējais organisma tonuss, tiks sadedzināti tauki, nostiprinātas un izmasētas galvenās muskuļu grupas, kā arī uzlabosies asinsrite. Vēl masāžas riņķis nodrošinās sēžas, vēdera, gurnu, muguras muskuļu masāžu, kā arī iedarbosies uz Jūsu ķermeņa akupunktūras punktiem. Aktīva masāžas riņķa griešana veicina anjonu veidošanos asinīs, kā arī tas paātrina metabolismu un aktīvi piesātina šūnas ar enerģiju. Savukārt anjoni stiprina nervu sistēmu, mazina nogurumu un attīra asinis. Sistemātisku nodarbību rezultātā normalizēsies zarnu trakta darbība, kā arī tiks trenētas sirds asinsvadu un elpošanas sistēmas. Tomēr pastāv vēl viens diezgan svarīgs iemesls, kāpēc Jums noteikti vajadzētu sākt griezt masāžas riņķi – pēc diētām bieži vien parādās ādas ļenganums, tāpēc, lai no tā tiktu vaļā, mēs rekomendējam nodarboties ar masāžas riņķi, kas palīdzēs Jūsu ādai kļūt tvirtākai, koptākai un stingrākai.

Veikalos pieejamo masāžas riņķu veidi

Pašlaik sporta preču veikalos pieejami daudzu zīmolu masāžas riņķi. Asortiments ir ļoti plašs, bet parasti tie viens no otra atšķiras ar svaru, sekciju un masāžas elementu skaitu. Pastāv arī tādi masāžas riņķi, kuriem ir iebūvēti masāžas elementi magnēta veidā. Šādiem masāžas riņķiem piemīt pastiprināts ārstējošs efekts. Šiem masāžas elementiem mēdz būt atšķirīgi materiāli: plastika, silikons. Izvēlieties savu riņķi atbilstoši savam augumam un svaram, un ķerieties klāt treniņiem!

Vēlamies dot Jums dažus padomus vingrošanai ar masāžas riņķi:

• Sāciet ar nelielu slodzi – 1-2 reizes nedēļā 10-15 minūtes dienā, pakāpeniski palielinot nodarbības ilgumu un slodzi, vislielākais efekts tiek sasniegts tad, kad vidējais nodarbības ilgums sasniedz 20-30 minūtes.

• Veiciet nodarbības katrai muskuļu grupai atsevišķi.

• Ielāgojiet, ka masāžas riņķis sadedzina kalorijas daudz ātrāk, nekā parasta diēta.

• Sākumposmā ieteicams pirms nodarbības uzlikt tievēšanas jostu vai uzvilkt biezāku T-kreklu, jo Jūsu ķermenis nav pieradis pie šāda veida nodarbībām, tāpēc masāžas riņķis var atstāt uz ķermeņa nelielus zilumus.

• Ja Jums ir parādījies kāds brīvs brīdis, tad pavingrojiet ar masāžas riņķi.

Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!