Kā zaudēt svaru ar auzu pārslu diētu

Auzu pārslu diēta – veselīga un sniedz labus rezultātus ar zemām izmaksām. Kāda ir tās būtība un kā tā strādā – lasi mūsu rakstā!

Zema cena, ātra pagatavošana un spēja ilgi nodrošināt sāta sajūtu, tāpēc auzu pārslas ir kļuvušas par visiecienītāko un populārāko diētisko produktu. Turklāt auzu pārslas ir bagātas ar noderīgām barības vielām, kas nodrošina labu pašsajūtu visas diētas laikā. Ievērojot auzu pārslu diētas noteikumus, 10 dienu laikā varēsi zaudēt līdz 6 kilogramiem svara.

Auzu pārslu diēta: būtība

Auzu pārslas – ļoti vērtīgs produkts. Tajās ir daudz vitamīnu (A vitamīns un B grupas vitamīni) un mikroelementu (dzelzs, fosfors, magnijs). Auzu pārslu lietošana uzturā palīdz attīrīt organismu un izvadīt toksīnus. Tātad, ja Tu regulāri lieto uzturā auzu pārslas, tās attīra Tavu ādu, padarot to samtaini maigu.
Auzu pārslu diēta – tā ir monodiēta, kuras laikā Tu ēdīsi tikai auzu pārslas 6-10 dienas. Uz jautājumu: “Cik daudz drīkst ēst?”, viennozīmīgas atbildes nav. Tu vari ēst tik daudz, lai justu sāta sajūtu. Optimālais ēdienreižu skaits diētas laikā – 5-6 reizes dienā. Pirmajā dienas pusē auzu pārslu putrai vari pievienot augļus, žāvētus augļus un medu. Tāpat reizi nedēļā pievieno putrai tējkaroti olīveļļas.

Seko līdzi, lai diētas laikā visas porcijas būtu apmēram vienāda lieluma – tas ir ļoti svarīgi veiksmīgam svara zudumam. Papildus auzu pārslu putrai, dienā vajag izdzert 250 ml kefīra ar zemu tauku saturu, lai palīdzētu kuņģa darbībai.

Auzu pārslu diētas laikā vajag izdzert 2 l ūdens dienā. No citiem dzērieniem ir atļauta tikai zaļā tēja. No kafijas vispār vajadzēs atteikties.

Svarīgi!

Pirms uzsākt auzu pārslu diētu, nedēļu pirms tam sāc atradināt sevi no saldumiem, taukiem un gaļas. Fakts ir tāds, ka strauju pāreju uz auzu pārslu diētu, Tavs organisms noteikti neatbalstīs. Bet, pakāpeniski pieradinot organismu pie šāda ēdināšanas režīma, diēta paies bez mokām. Tas pats attiecas arī uz diētas nobeigumu: nevajag uzreiz pēc diētas beigām ēst visu pēc kārtas, ievies noteiktus produktus savā ēdienkartē pakāpeniski.

Izvēloties, kuras auzu pārslas, būs Tavā ēdienkartē diētas laikā, nepieciešama nopietna pieeja. Diētai nedrīkst izmantot ātri pagatavojamās pārslas, ko var pagatavot minūtes laikā. Ātri pagatavojamās auzu pārslas nesatur nekādas vērīgās barības vielas, toties to sastāvā ir daudz cukura un aromatizētāju. Diētai nepieciešamas kvalitatīvas auzu pārslas, kuru pagatavošanai nepieciešamas vismaz 5 minūtes laika.

Lai vienveidīgais ēdiens neapniktu, vienu dienu gatavojot putru vāri to ar ūdeni, otru dienu ar zema tauku satura pienu. Cukuru un sāli pievienot nedrīkst. Garšai var pievienot kanēli vai vanilīnu.

Lai auzu pārsla “atdotu” visas vērtīgās uzturvielas, pirms to pagatavošanas, iemērc auzu pārslas uz dažām stundām ūdenī vai arī vāri auzu pārslas 10 minūtes uz lēnas uguns, vienmērīgi maisot. Kad putra ir gatava – ļauj tai nostāvēt 10 minūtes.

< Iepriek??jais raksts
Piena diēta
Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!