Japāņu diēta – lielisks veids kā kļūt skaistākai un veselākai

Austrumu gudrība – tā ir nepārejošā daudzu gadsimtu garumā pārbaudīta vērtība. Tieši austrumu gudrība mūsu straujajā elektronikas laikmetā kļūst par uzticamu palīgu visdažādāko lēmumu pieņemšanā. Seno Austrumu kultūra un zināšanas, plus mūsdienu zinātnes sasniegumi, kopā spējīgi radīt īstus brīnumus.

Japāņu diēta

Tas saistīts ar visām cilvēka dzīves jomām, un protams vispirmām kārtām tas saistīts ar veselību. Par cik veselība un liekais svars ir divas cieši saistītas lietas, tad, atrisinot liekā svara problēmu, mēs palīdzam sev kļūt veselākiem.

Vienā no Japānas klīnikām tika izstrādāta diēta, kuru nosauca par japāņu diētu. Šīs diētas unikalitāte slēpjas tajā faktā, ka tās sastāvā iekļauti tikai dabīgs vitamīnu-pārtikas komplekss, tādējādi ļaujot sasniegt rezultātus ļoti īsā laika posmā. Tāpēc, stingri ievērojot zemāk pievienoto shēmu, Jūs varēsiet atbrīvoties no 6-8 kg 14 dienu laikā. Tas ir ļoti iespaidīgs rezultāts. Tai pat laikā organisms netiek pakļauts morālai un fiziskai pārslodzei! Pateicoties šiem faktoriem japāņu diēta pēdējā laikā kļūst arvien populārāka.

No daudzām diētām, kuras galvenokārt vērstas uz vājēšanu, japāņu diēta palīdzēs īsā laikā samazināt svaru, kā arī noregulēt vielmaiņu. Tām dāmām, kuras plāno ievērot japāņu diētu, jāzina tas, ka neskatoties uz to, ka šī diēta tika izstrādāta Uzlecošās saules zemē, tai nav nekā kopīga ar klasisko japāņu virtuvi.

Šī diēta paredzēta 13 dienām, tāpēc tai ir daudz piekritēju, jo salīdzinoši īsā laikā var ievērojami notievēt. Šīs diētas laikā ievērojami uzlabojas vielmaiņas, bet organisms paspēj pārkārtoties uz absolūti citu darba ritmu. Tiesa, sakarā ar dažām diētas īpatnībām, tā galvenokārt ieteicama gados jauniem cilvēkiem.

Tai pat laikā šīs sistēmas radītāji apsola, ka rezultāts būs noturīgs un paliks nemainīgs apmēram divus gadus. Protams, ja vien Jūs šajā laikā nesāksiet intensīvi ēst kalorijām bagātus produktus. Japāņu diēta neparedz sāls, cukura, miltu ēdienu, konditorejas izstrādājumu un alkohola lietošanu. Tai pat laikā starp ēdienreizēm drīkst dzert vārītu ūdeni vai minerālūdeni bez sāls un piedevām. Ūdeni atļauts lietot neierobežotā daudzumā. Lai sasniegtu solītos rezultātus, diētu jāievēro ļoti stingri, kategoski nav pieļaujamas nekādas novirzes no saraksta un atlaides.

Uz doto brīdi japāņu diēta atzīta par vienu no visefektīvākajām diētām, tā ļauj sākumā notievēt pat līdz kilogramam dienā, bet visā diētas laikā – līdz 8 kilogramiem, pie kam nenodarot kaitējumu veselībai, ar ko diemžēl nevar palepoties neviena cita diēta. Diētu ieteicams uzsākt plūdeni, tāpēc pirms tam ieteicams kādu laiku nepārēsties. Arī iziešanai jābūt plūdenai, jo savādāk var rasties nepatīkamas sekas.

Šo stingro diētu palīdz izturēt pareizs emocionālais noskaņojums – ļoti svarīgi ir iztēloties, cik skaista un slaida Jūs būsiet pēc diētas beigām, cik labi Jūs izskatīsieties augumam pieguļošā apģērbā. Tas palīdzēs Jums motivēt sevi. Neliels padoms tām dāmām, kuras jau izmēģinājušas šo diētu: samaziniet sāls patēriņu neilgu laiku pirms diētas ieturēšanas. Savādāk Jums būs ļoti grūti to ievērot.

Ļoti svarīgi diētas laikā ēst ēdienus tādā secībā, kā tie tiek piedāvāti, neko nemainot, savādāk Jūs nesasniegsiet nepieciešamās vielmaiņas izmaiņas. Ja Jums ir kādas problēmas ar vielmaiņu, Jums ir traucēta kaut kāda hormonu izstrādāšana (atsevišķa veida hormonu nepietiekamība vai pārlieku liels daudzums organismā), tad šādu diētu Jums var noteikt vai arī ieteikt tikai endokrinologs, kurš ir informēts par Jūsu slimības vēsturi.

Ņemiet vērā to, ka jebkura diēta – tās ir noteiktu procesu izmaiņas organismā, proti, notiek iejaukšanās organisma darbībā, ko var veikt tikai ārsta uzraudzībā.

Japāņu diētas rekomendācijas ir gaužām vienkāršas: dzeriet vairāk zaļo tēju, kura ir lielisks antioksidants, kā arī tās sastāvā ir Е un С vitamīni. Lietojiet uzturā pēc iespējas mazāk sāli, ko Jūs varat itin viegli aizstāt ar jūras veltēm. Ēdiet pēc iespējas vairāk zivis, dzeriet minerālūdeni un lietojiet pēc iespējas mazāk pienu. Minerālūdens aizstās piena sastāvā esošo kalciju. Vitamīnu trūkumu organismā palīdzēs atjaunot augļi. Tāpēc dienā ieteicams apēst ne mazāk kā 2 – 3 augļus. Izslēdziet no savas ēdienkartes maizi un aizstājiet to ar rīsiem, labāk ar taizemiešu vai brūnajiem rīsiem.

Japāņu diētas ēdienkarte septiņām dienām:

Pirmdiena

Brokastis -  tasīte dabīgas melnās kafijas;

Pusdienas - divas cieti vārītas olas, salāti no vārītiem kāpostiem, garšvielām, augu eļļas, tomātu sula;

Vakariņas - vārīta vai cepta zivs.

Otrdiena

Brokastis -  tasīte dabīgas melnās kafijas, vārīti rīsi;

Pusdienas -  dārzeņu salāti ar augu eļļu, cepta zivs;

Vakariņas -  vārīta liellopu gaļa – 200 grami.

Trešdiena

Brokastis – tas pats, kas otrdien brokastīs;

Pusdienas - ābols,1 liels kabacis, apcepts augu eļļā;

Vakariņas – cieti vārītas olas – 2 gab., salāti no gurķiem un jūras kāpostiem.

Ceturtdiena

Brokastis – tasīte dabīgas melnās kafijas;

Pusdienas – japāņu zupa no jūras veltēm – 1 šķīvis;

Vakariņas – augļi pēc izvēles.

Piektdiena

Brokastis – notīrīti svaigi burkāni ar citronu sulu;

Pusdienas - vārīta zivs vai cepta augu eļļā līdz 0,5kg;

Vakariņas - augļi pēc izvēles.

Sestdiena

Brokastis – tasīte dabīgas melnās kafijas;

Pusdienas - svaigo kāpostu vai burkānu salāti. Vārīta vista – 0,5 kg;

Vakariņas - cepetis pēc japāņu receptes, sastāvs: sīpoli, kāposti un zaļumi, kuriem tiek pievienota klāti sīki sagriezta liellopu gaļa.

Svētdiena

Brokastis  – zaļā tēja ar rīsiem;

Pusdienas - 200 g. jūras veltes, augļi pēc izvēles;

Vakariņas – varat izvēlēties jebkuras dienas vakariņas (izņemot trešdienu).

< Iepriek??jais raksts
Ko ēst, lai samazinātu svaru?
Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!