Bieža ēšana – tas nav nekas slikts

Modernajās aprindās pēdējā laikā ļoti populārs kļuvis „greizings”. Kāpēc? Ļoti vienkārši. Tulkojumā no angļu valodas „graze” nozīmē „ganīt” vai „barot lopus”. Bet ko dara lopi pļavā? Viņi staigā pa pļavu un visu laiku gremo. Šeit rodas jautājums: diēta iesaka bieži ēst? Pilnīgi pareizi!

Bieža ēšana - tas nav nekas slikts

1. Gribu bieži ēst? Ēdu!

Tā ir viena no galvenajām dalītā uztura priekšrocībām. Mēs bieži vien ievērojam, ka sēžot pie televizora vai datora, bieži vien rodas vēlme kaut ko „uzkost”. „Greizings” paredz to, ka jāēd bieži. Tam ir gaužām vienkāršs izskaidrojums. Viss saistīts ar hormonu, kuru sauc par grelīnu. Šo hormonu izstrādā kuņģa gļotas, tāpēc mums rodas nepārvarama vēlme doties pie ledusskapja un sameklēt kaut ko ēdamu. Tieši šis hormons izraisa to zvērīgo apetīti, kura mūs tik ļoti nomoka. Ja Jūs ar mēru „uzkodīsiet”, tad grelīns nepaspēs izstrādāties lielā daudzumā, un Jūs vairs negribēsiet tik ļoti ēst.

2. Ātri jūtos paēdusi!

Kā gan citādi, ja mēs pavisam nesen ēdām. Tas ir viens no lielākajiem šīs diētas plusiem. Mēs tik pat kā vairs nevēlamies ēst saldumus un treknus ēdienus, jo sakarā ar to, ka mēs pavisam nesen ēdām, organisms nemaz to vairs tik ļoti nekāro. Ja Jūs rūpīgi paskaitīsiet, tad pārliecināsieties, ka apēdāt par 15 procentiem mazāk. Tas ir ļoti patīkami!

3. Guļu kā lācis!

Viens no galvenajiem slikta miega iemesliem ir pārēšanās. Kā gan citādi, ja dienā nebija laika paēst. Turklāt, mēs ne tikai esam neizgulējušās, bet arī pieņēmušās svarā. Un atkal viss saistīts ar melatonīna hormonu, kurš atbild par tauku sadalīšanu un organismā izstrādājas tikai tad, kad mēs guļam un redzam saldus sapņus. Nav pilnvērtīga miega — ir tauki. Ir pilnvērtīgs miegs — nav tauku. Vienkārša proporcija.

Tagad pievērsīsimies tam, lai noskaidrotu, kā jāēd, lai mēs ar lepnumu varētu teikt: „Jā, es esmu greizinga piekritēja, tāpēc es tievēju!”

1. Sekojiet porcijām

„Bieži, bet mazās porcijās” – tā ir galvenā devīze. Pievērsiet uzmanību tam, cik daudz ēdiena Jūs liekat sev uz šķīvja. Porcijai jābūt tādai, kas spēj apmierināt izsalkuma sajūtu. Katram cilvēkam tas ir individuāli. Jums tikai jānoskaidro savu normu. Lai to paveiktu, nesteidzīgi sagremojiet katru ēdiena kumosiņu. Kādā brīdī parādīsies apziņa, ka Jūs pārstājāt gūt baudu, tas nozīmēs, ka jābeidz ēst.

2. Tieciet skaidrībā ar kalorijām

Izskaitiet, cik kalorijas Jūs apēdat dienas laikā, un izdaliet šo skaitli ar ēdienreižu skaitu, lai noskaidrotu, cik daudz kaloriju Jums jāapēd vienā ēdienreizē.

3. Ledusskapim vienmēr jābūt pilnam

Acis mūs nekad nemāna, tāpēc ledusskapis nedrīkst būt tukšs. Ja ledusskapī ir tikai kečups, sakaltis siers un veca desa, tad mēs nekavējoties dodamies uz veikalu un pērkam visu pēc kārtas. Šī iemesla dēļ ledusskapī vienmēr jābūt: jogurts, maizes galetes, musli, olas, zivis, vista, gaļa un, bez šaubām, dārzeņi un augļi.

4. Stingri ievērojiet ēdienreizes

Diennaktī ir 24 stundas, no tām aptuveni 7-8 stundas mēs guļam. Tātad, apmēram 16 stundas esam nomodā un ēdam. Pārtraukumi starp ēdienreizēm nedrīkst būt ilgāki par 3 stundām, tātad, jāēd aptuveni 5-6 reizes dienā. Savādāk mums visiem labi zināmais grelīns atkal nomocīs mūs ar izsalkuma sajūtu.

5. Ūdens

Neaizmirstiet izdzert 8 glāzes ūdens dienā, lai uzturētu normālu organisma ūdens-sāļu līdzsvaru.

Greizings – diēta, kas izdevīga organismam ne tikai no fizioloģijas, bet arī no psiholoģijas viedokļa. Tas ir gan patīkami, gan veselīgi, gan arī ļoti ērti.

Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!