Banānu diēta – zaudē kilogramu svara dienā

Banānu diēta – viena no labākajām svara zaudēšanas metodēm rudenī. Banānu diētas laiks ir no 3 līdz 7 dienām, kuru laikā attiecīgi var zaudēt no 3-7 kilogramus svara. Šī – īslaicīgā diēta, dod ātru rezultātu, ja Tev nepieciešams zaudēt dažus liekus kilogramus. Protams, gadījumā, ja vajag zaudēt ievērojami vairāk svara, labāk izvēlēties cita veida diētu.

Banānu diētas būtība

Banānu diēta, pirmkārt ir brīnišķīga tāpēc, ka šīs diētas laikā Tu nejūti izsalkumu, jo banāni – ir pietiekami garšīgs un kalorijām bagāts produkts. Turklāt banāni izvada toksīnus no organisma, normalizē kuņģa darbību un uzlabo ādas stāvokli. Un būsim atklāti, banāni nemaz neapnīk, pat ja tos lietojam uzturā katru dienu. Īpaši garšīgi tie šķiet aukstajos gadalaikos, kad organismam ir nepieciešama barojoša pārtika.

Diētas mīnuss – vienveidība, jo ēdienkarte banānu diētā ir nabadzīga.

Banānu diētā vislabāk izvēlēties nogatavojošos banānus ar spilgtu, dzeltenu mizu. Nenogatavojošos, zaļus banānus labāk nepirkt, jo tie nespēs sniegt ķermenim visas uzturvielas.

Banānu diētas ēdienkarte

Ēdienkarte banānu diētā sastāv tikai no banāniem. Vakaros Tu vari izdzert tikai glāzi kefīra ar samazinātu tauku saturu. Jāatzīmē, ka nav ierobežojumu attiecībā uz apēsto banānu daudzumu. Var ēst tik daudz banānu, cik vēlies. Dietologi saka, ja ir izsalkuma sajūta, bet cilvēks nevar apēst banānu, tad tas nav izsalkums, bet vienkārši organisms grib pārmaiņas ēdienkartē. Tāpēc vajag mazliet nogaidīt un apēst kādu banānu.

No ceturtās diētas dienas brokastīs drīkst apēst biezpienu ar samazinātu tauku saturu, lai nodrošinātu organismu ar nepieciešamajām olbaltumvielām, kas ir ļoti svarīgas normālai organisma darbībai.

No dzērieniem drīkst lietot ūdeni un zaļo tēju. Šādas diētas rezultātā Tu dienā zaudēsi 1 kilogramu svara, ko var uzskatīt par pietiekami efektīvu rezultātu.

Pirms uzsākt banānu diētu, nepieciešams ieplānot divas atslodzes dienas – atsakoties no ceptiem, kūpinātiem, sāļiem un trekniem produktiem. Šajās divās dienās brokastīs ēd auzu pārslu putru, pusdienās – griķus un sautētu vistu, vakariņās – ceptu zivi ar dārzeņiem. Starp ēdienreizēm var izdzert glāzi kefīra un apēst kādu augli (izņemot vīnogas).

Lai zaudētie kilogrami neatgrieztos pēc diētas beigām, centies ēst veselīgi, izvairies no ātrajām uzkodām un neēd pārlieku daudz saldumus.

SVARĪGI!

Banānu diētu nedrīkst izmantot tie, kas cieš no cukura diabēta, kāju vēnu varikoziem paplašinājumiem, bieži novēro vēdera uzpūšanos un gremošanas traucējumus. 

N?kamais raksts >
Par autoru
StarStyle

Sieviešu apģērbu interneta veikals StarStyle piedāvā saviem klientiem īpaša dizaina apģērbu, kas izcels Jūsu personību uz apkārtējo fona. Jūs pamanīs! Jūs būsiet zvaigzne, kas mirdz visspožāk!